TÖKS ry jäsenilta ja hallituksen kokous 3/2023

26.9.2023

TÖKS ry syyskauden ensimmäinen jäsenilta pidettiin hallituksen 3/2023 kokouksen yhteydessä 26.9.2023 alkaen klo17 Helsingin kokoomuksen piiritoimistolla

Illan avasi kansanedustaja Aura Salla pitämällä poliittisen tilannekatsauksen ajankohtaisista asioista. Saimme avoimen näkyvyyden ajankohtaiseen poliittiseen tilanteeseen sekä suuren valiokunnan työskentelyyn liittyen. Asiantuntevalla otteella hän kuvasi EU-politiikan asioita omista kokemuksistaan Euroopan komission neuvonantajana sekä kertoi kokemuksiaan yhden suurimman globaalin teknologiayrityksen (Facebook/Meta) yhteiskuntasuhdejohtajana ja toimiston päällikkönä toimimisestaan ja viittasi alustuksessaan myös vahvoista kansainvälisyyteen panostavasta tulevaisuuden visioista.

Salla on EU-politiikkaan erikoistunut valtiotieteiden tohtori ja upealla yli 4100 äänen määrällä Helsingistä valittu ensimmäisen kauden kansanedustaja.

Kansanedustaja Aura Salla

Jäseniilta jatkui avoimella hallituksen kokouksella, jossa virallisten asioiden ohessa suunniteltiin syksyn toimintakalenteria ja siirrettiin katse myös kevääseen. Ennenkaikkea vuodenvaihteen jälkeisiin presidentinvaaleihin ja kesän europarlamenttivaaleihin.
Yhdistys on kampanjoissa mukana parhaalla mahdollisella otteella.

Liity mukaan Alex24-tiimiin!

Syyskokouksen pvm lyötiin myös lukkoon ja valmistelut tehdään seuraavassa hallituksen kokouksessa 17.10. josta erillinen kutsu.

Ylimääräinen puoluekokous 28.10. vahvistaa Alexanderin presidenttiehdokkuuden, kokousohjelmassa aamupäivällä myös erityisesti yhdistysaktiiveille tarkoitetua ohjelmaa ennen lounasta, kysy rohkeasti tarkkailijajäsen mahdollisuutta puheenjohtajalta.
Varsinainen yhdistyksen syyskokous on 16.11. klo18, paikka tja mahdollinen kokouksen alustaja poliittisen katsauksen pitäjä) tarkentuu myöhemmin.
Toimintakalenteri 2023 - 2024

- Juha Liukkonen, TÖKS ry puheenjohtaja, kausi 2023