[1-10] [11-13]
Helsingin Kokoomus järjestää toimintalauantain Alexin kampanjan tueksi 13.1. Toimintaa on seuraavasti: *klo 8-20 Kontti-Stubbila* (Narinkkatori) - Paikalla klo 10.30-11 Petteri Orpo, Elina Valtonen, Sanni Grahn-Laasonen, Sari Multala, Noora Fagerström, Mia Laiho ja Aura Salla *Klo 8-20 Keskuskadun Stubbila* (Keskuskatu 5). - Paikalla 11-15-12.00 Noora Fagerström *Klo 11-14 Töölön Kansallisseura* telttailu ja grilli kuumana Pikku-Finlandialla, Töölönlahden rannalla. *klo 13-14.30 Oulunkylän Kansallisseura* vaalikävely Oulunkylässä ja Käpylässä Tervetuloa mukaan!! TÖKS teltta siis Pikku-Finlandian edustalla klo11-14
TÖKS ry vastaa tapahtuman käytännön järjestelyistä
Töölön Kansallisseura ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään torstaina 16.11.2023, kello 18:00 alkaen Kansanedustaja Ben Zyskowicz pitää ennen kokousta (klo 17 - 18) poliittisen tilannekatsauksen
Helsinki 14.11.2022 Hyvä TÖKS:n jäsen! Töölön Kansallisseura ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään torstaina 24.11.2022, kello 18.00 alkaen. Kokouspaikka on Ravintola Botta, Runeberg-kabinetti, Museokatu 10, 00100 Helsinki.
RSS ATOM